Οι διαθέσιμες εφαρμογές για smartphones είναι αμέτρητες και καλύπτουν ποικιλία αναγκών των χρηστών, με ορισμένες να είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς και χρήσιμες. Μία πρόσφατη έκθεση αποκάλυψε τις εφαρμογές που κυριαρχούν στη Gen Z, αναλύοντας τις 50 εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις για φέτος. Λόγω περιορισμών στην προστασία προσωπικών δεδομένων, τα στοιχεία αφορούν μόνο χρήστες ηλικίας 18 έως 24 ετών στις ΗΠΑ. Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις ήταν το Temu, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε χαμηλές τιμές, με 41,98 εκατομμύρια λήψεις από τη Gen Z. Στην αντίπερα όχθη, η Shein, ο κύριος ανταγωνιστής της, κατάφερε μόλις 14,68 εκατομμύρια λήψεις. Το TikTok κατέχει τη δεύτερη θέση με 33,23 εκατομμύρια λήψεις, γεγονός που είναι αναμενόμενο δεδομένης της μεγάλης του δημοτικότητας στη Gen Z, ακόμη και ξεπερνώντας τη Google ως την προτιμώμενη μηχανή αναζήτησης για πολλούς στην ηλικιακή αυτή ομάδα. Ούτε το YouTube παραμένει πίσω, με 14,03 εκατομμύρια νέες εγκαταστάσεις από χρήστες Gen Z κατά την ίδια περίοδο.