Η ανταπόκριση των χρηστών στο πακέτο με διαφημίσεις του Netflix ήταν πολύ καλύτερη από ό,τι αναμενόταν. Σήμερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει πάνω από 70 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Το προηγούμενο διάστημα, οι συνδρομητές ήταν 40 εκατομμύρια τον Μάιο και 22 εκατομμύρια τον Ιανουάριο, γεγονός που δείχνει μια εντυπωσιακή ανάπτυξη. Επιπλέον, σε χώρες όπου το πακέτο με τις διαφημίσεις είναι διαθέσιμο, πάνω από το 50% των νέων εγγραφών αφορά αυτό το πρόγραμμα. Το Netflix πειραματίζεται επίσης με χορηγίες, συνεργαζόμενο με διαφημιστές για τη δεύτερη σεζόν του Squid Game σε 12 χώρες που υποστηρίζουν το πακέτο με τις διαφημίσεις. Στον Καναδά, η πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της με τη δική της διαφημιστική τεχνολογία, απομακρυνόμενη από τη συνεργασία της με τη Microsoft. Αυτή η εσωτερική τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως το επόμενο έτος.