Οι πραγματογνώμονες που εκπροσωπούν τις οικογένειες των θυμάτων του φονικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, μαζί με τους δικηγόρους τους, ζήτησαν να ελεγχθούν οι κάμερες ασφαλείας κατά μήκος της διαδρομής της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με την επιβατική. Το υλικό αυτό παραδόθηκε στον ανακριτή σε μορφή 15 σκληρών δίσκων, ώστε να ανακτηθούν δεδομένα από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών και από ειδικό εργαστήριο στη Βρετανία. Σύμφωνα με αναφορές, έξι από τους δίσκους προέρχονταν από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιποι εννέα από άλλους σταθμούς, από όπου πέρασε η εμπορική αμαξοστοιχία. Από όλους τους δίσκους, ανακτήθηκαν μόνο 12 καρέ από την ημέρα του δυστυχήματος. Ωστόσο, κατά την εξέταση των ευρημάτων από τον ανακριτή Σωτήρη Μπακαΐμη, οι δικηγόροι και οι πραγματογνώμονες διαπίστωσαν ότι ο ΟΣΕ είχε στείλει μόνο τα βίντεο από την επιβατική αμαξοστοιχία και όχι από την εμπορική. Ο ΟΣΕ, απαντώντας, τόνισε ότι το υλικό που παρέδωσε ήταν αυτό που ζητήθηκε και ότι δεν υπήρξε αίτημα για τα βίντεο και τον σκληρό δίσκο από τον Εμπορικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, αλλά μόνο από τον Σιδηροδρομικό. Στις 12 Μαΐου 2023, ο ανακριτής ζήτησε τα αρχεία εικόνας και ήχου από τον σταθμό Θεσσαλονίκης, όπου ενδεχομένως καταγράφηκε η φόρτωση και αναχώρηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503, που συγκρούστηκε με το Intercity. Στις 12 Ιουλίου 2023, με άλλο έγγραφο, ζήτησε τον ψηφιακό σκληρό δίσκο από τον ίδιο σταθμό. Σε κανένα από τα δύο αιτήματα δεν ζητήθηκαν τα βίντεο από τον Εμπορικό Σταθμό. Επιπλέον, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στις 12 Ιουνίου 2023, ο κ. Μπακαΐμης ζήτησε τους σκληρούς δίσκους από τους σταθμούς Λιτόχωρο, Λεπτοκαρυά, Νέοι Πόροι και Ραψάνη, από όπου πέρασε η εμπορική αμαξοστοιχία. Έτσι, υποστηρίζουν ότι αν υπήρχε παράνομο φορτίο, θα μπορούσε να έχει καταγραφεί από τις κάμερες εκείνων των σταθμών. Στα κλειστά βαγόνια δεν υπήρχε παράνομο υλικό, επομένως αν υπήρχε στα ανοικτά, θα ήταν ορατό και από τα βίντεο εκείνων των σταθμών.