Η ανταπόκριση των χρηστών στο πακέτο διαφημίσεων του Netflix ήταν πολύ καλύτερη από τις αρχικές προσδοκίες, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πλέον διαθέτει πάνω από 70 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Από τους 40 εκατομμύρια συνδρομητές τον Μάιο και 22 εκατομμύρια τον Ιανουάριο, η ανάπτυξη είναι σαφώς εντυπωσιακή. Ειδικότερα, σε χώρες όπου το πρόγραμμα με τις διαφημίσεις είναι διαθέσιμο, πάνω από το 50% των νέων εγγραφών αφορούν αυτό το πακέτο. Επιπλέον, το Netflix πειραματίζεται με χορηγίες, όπως στην αναμενόμενη δεύτερη σεζόν του Squid Game, συνεργαζόμενο με διάφορους διαφημιστές σε 12 χώρες που υποστηρίζουν το πρόγραμμα με τις διαφημίσεις. Στον Καναδά, η εταιρεία έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τη δική της διαφημιστική τεχνολογία, σε μια κίνηση να αποδεσμευτεί από τη συνεργασία της με τη Microsoft στον συγκεκριμένο τομέα. Αυτή η εσωτερική διαφημιστική τεχνολογία αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως μέσα στο επόμενο έτος.