Η ανταπόκριση του κοινού στο πακέτο διαφημίσεων του Netflix ήταν πολύ καλύτερη από ότι αναμένονταν, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι οι παγκόσμιοι συνδρομητές έχουν ξεπεράσει τα 70 εκατομμύρια. Σημειώνεται ότι τον Μάιο οι συνδρομητές ήταν 40 εκατομμύρια και 22 εκατομμύρια τον Ιανουάριο, γεγονός που δείχνει την εντυπωσιακή ανάπτυξη. Επιπλέον, σε χώρες όπου το πακέτο διαφημίσεων είναι διαθέσιμο, πάνω από το 50% των νέων εγγραφών αφορά αυτό το πρόγραμμα. Το Netflix επίσης πειραματίζεται με χορηγίες, συνεργαζόμενο με πολλούς διαφημιστές για την πολυαναμενόμενη δεύτερη σεζόν του Squid Game σε 12 χώρες που υποστηρίζουν το πακέτο με τις διαφημίσεις. Στον Καναδά, η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη δική της τεχνολογία διαφημίσεων, απομακρυνόμενη από τη συνεργασία της με τη Microsoft. Η εσωτερική διαφημιστική τεχνολογία του Netflix αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως μέσα στο επόμενο έτος.