Η ανταπόκριση του κοινού στο πακέτο διαφημίσεων του Netflix υπερβαίνει κατά πολύ τις προσδοκίες, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι συνδρομητές της έχουν ξεπεράσει τα 70 εκατομμύρια παγκοσμίως. Ενδεικτικά, τον Μάιο οι συνδρομητές ανέρχονταν σε 40 εκατομμύρια, ενώ τον Ιανουάριο μόνο σε 22 εκατομμύρια, γεγονός που καταδεικνύει μια εξαιρετικά θετική ανάπτυξη. Επιπλέον, σε χώρες όπου προσφέρεται το πακέτο με διαφημίσεις, πάνω από το 50% των νέων εγγραφών αφορά αυτό το πρόγραμμα. Το Netflix πειραματίζεται επίσης με χορηγίες, συνεργαζόμενο με διαφημιστές για τη δεύτερη σεζόν του Squid Game σε 12 χώρες. Στον Καναδά, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να εφαρμόζει τη δική της διαφημιστική τεχνολογία, απομακρυνόμενη από τη συνεργασία της με τη Microsoft. Η νέα εσωτερική διαφημιστική τεχνολογία του Netflix αναμένεται να είναι διαθέσιμη παγκοσμίως μέσα στο επόμενο έτος.